Ya kızlar benim durumum biraz farklı her ay böyle oluyor yumurta çatladıktan sonra 1-2 gün içerisinde lekelenme başlıyor adete kadar bu şekilde çok az az devam ediyor kasım ayında düşük yaptım o zaman da yine böyle lekelenmeler vardı ve hamile olduğumu öğrenmiştim ama bu lekelenmeler moralimi çok bozuyor acaba bebeğin tutulmasını engel bir durum olur mu diye içeride kan varsa tutunamaz diye 😕