merhaba arkadaşlar ben bayramdan sonra aşılamaya gidecektim ve bütün ilaçları aldım iğneleri rabbim mucizesini verdi hamile olduğumu öğrendim ve elimdeki aşıları ihtiyaç sahibi birine vermek istiyorum gerçekten ihtiyacı olan birine yollayabilirim yada ben İstanbul Zeytinburnu’nda oturuyorum gelip alada bilir benden