Ogretmen Şu an 7+1 olması gerek. Geçen salı alttan kese 12 mm çıkmıştı. Bugün 14 mm olmuş. Bebek yolk vs hiç bişey göremedik. Doktor beta istedi 15000.00 çıkmış. Pazartesi göstermeye gel sonucu dedi. Sizce boş gebelik mi?
Basakparlar Ogretmen 25mm olmasına kadar beklenir içi hayla boşsa ondan sonra boş gebelik teşhisi koyar doktorunuz
Parinas Ogretmen kese haftasıyla uyumlu mu. Bi de ultrason fotoğrafı var mı. Boş gebelikte kese kapkaranlık oluyor zifiri karanlık diyeyim yani. Vajinal baktı mı. Eğer kese haftası ile uyumluysa geç döllenme söz konusu değilse maleser boş gebelik olma ihtimali var ☹️
halitefe Ogretmen henüz erken canım 7+6 da gittim kese bomboştu geç döllenme olmuş 9+2 de hem bebeği gördüm hem kalp atışı duydum
Parinas Ogretmen bu daha çok ufak ama geç döllenme ihtimali var bence. Umutlandırmak da istemem de. Boş gebelik var diyebilmek için daha büyük olması gerekiyor. Beklemekten başka çare yok emin olmak için
Ogretmen Parinas Bugün kese 17 mm olmuş, bebeği yine göremedik. Umut yok mu sizce, doktor son bi şans verelim haftaya tekrar gel dedi ☹️
Parinas Ogretmen çok karanlık görünüyor gerçekten boş gebelik gibi ☹️ama 25 mm ye kadar bekliyor doktorlar genelde. Bi sonrakş kontrolde netleşir artık. Hakkınızda hayırlısı olsun 😔🤲🏼
Ogretmen halitefe inşallah benimki de öyledir, dua edin nolur. Bundan önce kalp atışını gördüğüm gece düşük yaptım. Bunu da kaybetmek istemiyorum