rabis-0201 herkese merhabaaa, şehir hastanesinde doğum yapacağım allah nasip ederse, acaba plasentamızı bize verirler mi çok takıldığım bir şey değil ama merak ediyorum, eğer varsa böyle bi şans değerlendirmek isterim :)
Sema2019 rabis-0201 bende bu aralar takıyorum ya ilk doğumum da hiç sormadm bile ama ne bileyim baska biseyde kullaniyorlarsa bu beni cok incitir bilgisi olunlar varsa aydinlanmak isterm bende
Elif5361 rabis-0201 Ben ilk oğlumda aldım gömdüm bu hamileliğimde de Alıcam bu benim hakkım sonuçta 9 ay boyunca çocuğumu beslemiş ona nefes olmuş birşeyi neden çöpe atsınlar yada kullansınlar özelde takipliym devlette de verirler mi bilmiyorum ama bu hakkınız
rabis-0201 Sema2019 ben eşime sürekli bana hatırlat falan diyordum beni ciddiye almıyordu nolacak sanki diye, dün internette yenidoğan bebeklerin sünnet derisinden yapılan estetik işlemlerini görmüş, şimdi kendisi her şeyimizi alalım ısrar edelim diyor, böyle şeyler var mı bilmiyoruz ama en azından içimiz daha rahat eder
rabis-0201 Nazli1334 şimdi ameliyathanede belki çok mümkün olmayabilir ama eğer tek kişilik odada normal doğum yapabilirsem yalvar yakar alabilir miyim diye düşünüyorum 😄