Glr95 Kızlar 30 haftalık hamileyim su gibi akıntılarım oluyor sürekli kokusuz kıvamsız renksiz sadece su çamaşırda hemen kuruyor ve leke bırakmıyor normal mi acaba ?
Eliffyamann Glr95 öyle akıntı yaşıyorum ama iz bırakıyor sonrasında, sizin suyunuz sızıyor olmasın? En son ne zaman bakildi suyuna
anneolmakneguzel_ Glr95 normal canım benim sürekli akıntım var, su gibi ama iç camasırı cok bekletince kokuyor. Sen yine de baktır icin tahat etsin
HoneyDay Glr95 canım aynısı bendede oluyordu hatta çamaşırım yarısı ıslanıyordu doktora söyledim enfeksiyon çıktı kesinlikle kadın doğum doktoruna bilgi ver
Glr95 Kudenova çamaşırınızda leke bırakıyor mu gün içinde devamlı geliyor korkup bebeğin suyuna baktırmıştım suyu iyi çıktı ama akıntı olsa çamaşır da leke bırakmaz mı
Kudenova Glr95 benim hafif bırakıyo ama su çizgisi gibi koyuluk oluyo. Ayıp olmasa foto atardım. Benim en başından beri var bu bi şikayetim de yok açıkcası. Sadece ıslaklık hissi oluyo. Koku falan da yok
Glr95 Eliffyamann 10 gün önce bakıldı yarın tekrar gidicem bu şüpheyle çünkü hiç leke kalmıyor özellikle kurutup takip ediyorum ama gebeliğimin 4. Ayında başladı bu şikayet son zamanlarda artış gösterdi
Glr95 Kudenova benim için sorun olmaz fotoğraf ama başkaları belki görmek istemez sizin ne zamandır var birde kaç haftalıksınız
Sementa63 Kudenova Bende de su gibi akıntı oluyor daha 4 haftalıkken başladı progestan fitil kullanıyorum sizin kaç haftalıkken başladı ve progestan kullanıyor muydunuz
Kudenova Glr95 ben 27 haftalığım en başından beri var. İsterseniz doktora bi sorun bence vajina kendini temizliyo o yüzden öyle bi şey akıyo. Yani bazen çok ıslak oluyo iç çamaşırım
Kudenova Glr95 yok doktor ultrasonda her şey yolunda dediği için sorgulamadım çok. Bende bu su gibi akıntı hamilelikten önce de olurdu ara ara takmadım o yüzden
Glr95 Kudenova aa normal o zaman sizin bende hiç olmuyordu 3. Aydan sonra başladı bu aralar sürekli olmaya başladı o yüzden takıntı oluştu
Glr95 Kudenova bugün gidicem yine bakalım yine suyu iyi diycek mi ama bu sefer iyice söylüycem hocam sürekli ıslağım diye
Glr95 Kudenova çok yoğun ıslaklığım var zaten ama bugün yine suyu iyi dedi doktor gerçekten anlam veremiyorum
Arkgzem Glr95 mantar akıntısı da su gibi oluyor o yüzden sordum Bende de mantar akıntısı var 25 haftalıgım fitil de kullandım bir türlü geçmiyor
Glr95 Kudenova çam sakuraya acile gittim yoğun akıntı var su gelişi değil bu dediler neden oluyor dedim enfeksiyon olabilir poliklinik görmesi lazım dediler
Glr95 Arkgzem evet enfeksiyon tarzı bisey akintisiymis ama bebeğin suyu değil diyorlar bugün iki ayrı doktora göründüm rahat olmak için