Mom_06 bebekte mi yoksa annede mi sorun var diye bakıyorlar muhtemelen senden de kan aldılar patolojide düşük sebebi araştırılıyor 1 aydan daha fazla da sürebilir birisi bir şey çıkmıyor ondan demiş ama neredeyse en net sonucu o veriyor bebekte genetik hastalık yoksa hastalıktan dolayı düşmediyse annede ki rahatsızlık araştırılıyor patoloji bu konuda çok önemli, sebep öğrenilince arka arkaya olan düşükler engelleniyor