Ezgicelll34 Evet hanımlar bugün 18+5 de ilk hissetmeyi yaşadım siz kaç haftalıksınız kaç haftada hissettiniz ?
_Gizem__98 Ezgicelll34 bende o haftada hissetmiştim. Tekme değil ama kasıklarda balık çırpınır gibi oldu pıt pıt şeklinde dalgalanmalar filan
Ezgicelll34 etkafa ayyy ne güzel bu anı bekliyordum 1 aydır hem ikinci gebelik hem 1.70 boy 54 kiloyum doktorlarım hissetmem gerektiğini söylüyordu korkuyordum hissetmediğim için