Efnan_Meva Merhaba kızlar, Planlı olarak sezaryen yapan kız Anneleri kaçıncı haftada gelmek istediler acaba? Kızlar erken mi geliyor gerçekten yoksa erkekle aynı zamanda mı?
Asi_07 Efnan_Meva oğlum 39 haftalıkken kızım 37+6 da geldi ilkim sezaryen olduğu için doktorum rahim yırtılma olasılığından dolayı ve de plesanta yaşlanması olduğu için fazla bekletmedi çok şükür sağlıkla kucağıma aldım darısı size ve tüm bekleyenlere
Efnan_Meva Edanursoylu Ay gerçekten okuduklarıma inanamıyorum birde derler ya kız erken gelir diye artık inanmıyorum bende 😁😁
defnevedoruk Efnan_Meva kızıma 39+0a gün vermişlerdi 38+2de suyum geldi sancım oldu o zaman sezaryena aldılar
Rabia_36 Efnan_Meva ayyy😄😅hayırlısı olsun sağlıkla gelsin doğum yapınca benide etiketleyin bayramda mı önce mi merak ederim 🙈
AnayimBenAna_ Efnan_Meva ilk kızım 37+1 de kendi geldi plasenta dekolmanı yaşadık. İkinciyi bekliyoruz doktorumla 38+4 olarak karar verdik 18 martta kavuşuyoruz sürpriz yapmazsa tabi ablası gibi
Efnan_Meva AnayimBenAna_ Öncelik tabiki de sağlıklı olmaları rabbim hayırlısı ile bizi bebeklerimize kavuştursun. İlki erkek bizim ve normal,Ama bu cimcime mecburi sezaryen napalim🫠
Mercan0652 ozgmom ay benim doktor da 39da alırım dedi o zamana kadar durur mu bilmem 😅 sağlıkla al kucağına sen de ☺️
Efnan_Meva ozgmom Ay lütfen deneyimlerinizi paylaşın,sağlıkla kolaylıkla geçsin inşallah Allah beraberinizde olsun 😚🥰