Kızlar biraz farklı soru olacak ama, yasaadınız mı sizde adetimle hesaplarsam suan tam 3 haftalık cok kucuktür varsa bebek. 1 kere ıdrar testi yaptım negatif cıktı. Sızce çok kucuk oldugu ııcn mı cıkmadı ne zaman gorunur testte hamılelık varsa en erken stres oldum🥲 ama his olarak cok yogunum nedense ve sağ kasıgımda belımde 2 gundur ağrım var.