peaceandlove düşünme akışına bırak. Ve doğum için tavsiyem hayırlısı ne ise o olsun. Doğal olanı normal doğum tabi ki ama sonuç olarak ikinizin sağlığı önemli, sezaryen sağlıklı olacaksa öyle olur. İkisininde zorlukları çok farklı ve kişiden kişiye de değişiyor. Millete tıka kulağını, sen bebişinle son zamanlarının tadını çıkart 🌸