etkafa Esma006 benimde o hafta öyleydi bi sıkıntı olmadı hatta okadar doğmadı ki son çare 42 de sezeryan oldum 😂😂
Esma006 Mrvsmt2502 Allah’ıma şükür bide ağrılarım olmazdı sol böbrek tarafinda ağrı çekiyorum erken doğumdan korktum
Mrvsmt2502 Esma006 böbrek genişlemesi falan olabilir muayene olurken böbreğinin ağrıdığınıda belirt benim sağ böbreğimde büyüme var
Esma006 GirlandBoy_Mom çok şükür sağlıkla gelsin üşüttüm sanırım okusurunce ciğerlerim agriyor ve baş ağrım var ne iyi gelir sizce
Nazsuuu Esma006 benimde öyleydi hic bir sorun yaşamadım ama ağrılı oluyordu biraz otururken kalkarken