bereninannesi__ bibs kauçuk olan çok yumuşak ucu damaklı ve kiraz olarak değişiyor ben kiraz olanı kullandım oğlumda sorun yaşamadan tuttu fakat bibs kauçuklar zamanla şişiyor ve kimi bebek o şişliğe aşılırsa yeni aldığını istemeyip şişeni istiyor o da hem parçalanır hem damak yapısı için sıkıntı. Yani değiştirmeniz gerekir. Avent olanda gayet yumuşak ve bebeğin tutacağını düşünüyorum ben oğlumda her markayı aldım emzik hevesimden 😂 bu gebeliğimde yine bibs aldım 2kauçuk 2silikon 4tane silikonlar kauçuğa göre biraz daha sert ama şişme durumu yok daha uzun kullanılır emziğe alıltıktan sonra kullanmaya başlayacağım silikonu. Ayrıca aventte aldım hastane çantama bir bibs bir avent koydum ikisini de tutar diye düşünüyorum. Yani bibs alırsanız ve bebek sürekli emerse 1ayda emzik şişebilir fakat sizin gözünüz alışır farketmezsiniz ya iki üç tane alıp dönüşümlü kullanın yada 1bibs birde avent alın birini tutan bebek diğerini de tutar