Sevgili gebeler ve anneler
38+4 olduk bugün çok şükür. Hiçbir kasılmam ağrım yok nişane de gelmedi ya da geldi ben görmedim bilmiyorum. Bana inanılmaz bir hafiflik ve enerji geldi. Çok afedersiniz tuvaletten çıkamıyorum ve iştahım kapandı. Kalbim heyecandan uçacak gibi hissediyorum. İnsanlar aşık olunca midesinde kelebek uçuştuğunu söyler ya tam olarak bunu yaşıyorum. İlk gebeliğim olduğu için doğumun nasıl başladığını bilmiyorum. Bunlar doğum belirtisi midir?