Kızlar normalde özel takipliyim nstde ağrım çıktı şuan erken doğum riskim var 3 gün önce yatış verdi doktorum bir gün 20 bine patladı bize 😄 şuan yine ağrım var doktorum nst bağlan diyor ama özele gitmek istemiyorum yine yatış verirse diye. Bebiş pozisyon almıs gibi hissediyorum.
Devlete gitsem nst bağlarlar mı?