biranneninyolculugu Hem umut verici hem de çok korkutucu duygular içeriyor benim için. Ya yine aynı şeyleri yaşarsam korkusundan nasıl geçicem bilmiyorum
Buna hazır hissetmen lazım. Manevi olarak. Kendine biraz zaman ver . Düşüncelerin yerine oturduğu zaman daha rahat karar verirsin. Şuan henüz çok taze.
Bı imtihandi , bunu yasmamiz gerekiyordu . Bize bir çok şey öğretti. Mükâfatını alacağız inşaallah.
Ağaçlarda yapraklarini döküyor , vakti geldiğinde de tekrar çiçek açıyorlar. Ama bunun için zaman gerekiyor öyle düşün. Ben böyle şeylerle teselli buluyorum . Herşeye bı anlam yüklüyorum. Umutsuz olma ümidini asla kaybetme. O çok güzel bı yerde . Çok güzel bir şekilde bakiliyor . Onu için üzülme , o seni bekleyecek , beklediğini bil🌾.
Komşu durumunu bende yaşadım bizimde aramızda bı kaç hafta vardı . 25 haftalık bebeğimi kaybettim bende boş kaldım bomboş. Doğum yaptigim gün yan odada doğum oldu o bebek agliyordu benim bebeğimde ses yoktu.
Çok zor zamanlardi. Gördükçe içim yaniyor gibi bı ateş düşüyor gibi acı oluyor tarif edemiyorum ama aynı şeyleri hissediyoruz.
8 ay oldu nasıl geçti bilmiyorum. Ama nasıl böyle güçlü olduğumuda anlayamıyorum . Rabbim veriyor bir sekidle sabrını .
Yazmayı dene , yazmak çok iyi hissettiriyor bana . Toprağını saksıya koydum bı cicek ektim suladikca hoşuma gidiyor . Unutmayacağız hep bizimle olacak . Sana iyi gelen şeylerle meşgul ol kendini yıpratma. Güzel haberlerini alırız inşaallah 💜