sulenurbilgin Herkese selam. İkili test yaptıran var mı? Şuan 12. Haftamdayım doktor isteğe bağlı olarak ikili test ve down sendromu testi yaptırabileceğimi söyledi. Ben istiyorum fakat eşim istemiyor. Siz yaptırdınız mı?
deletedmom43191 sulenurbilgin ilk 2 gebeligimde yaptirmadim sonuncuda öylesine yaptırdım yanılma payı yüksek doktor bile diyor %100 kesinligi yok diye
Aleynanaz sulenurbilgin merhaba sizi çok iyi anlıyorum bazen insan içindeki endişelerin bitmesini ister ben yaptırdim sonuç ne olursa olsun yaptırdım bir sıkıntı çıksaydı fetal dna yaptiricaktim eşinizle konuşun yaptırın iki türlü de stres çünkü
GizemHamza34 sulenurbilgin canım ben iki hamilelik geçirdim ikisinde de yaptırmadım ama 2 hamileliğimde keşke yaptırsaydım 20 haftalık kalbi durdu patolojiye gitti kistik higroma çıktı eğer yaptırmış olsaydım 2 li tarama da ultrason da gözüküyormuş şimdi 14 haftalık gebeyim hem kadın doğum hem perinatoloji takipliyim devlette ikili tarama yaptırdım 10 gün sonra da fetal DNA yaptırıcam eğer maddi olanağın varsa fetal DNA yaptır doktorlar öneriyor