Newwel ben regl 2 veya 3 gün kala erken gebelik testi yapmıştım çıkmamıştı. Olsaydı çıkardı dedim takılmadım. Pkosum var reglim düzensiz veya gecikmeli olabiliyor 40 günü pek geçmiyor ama pekte ümitli değildim saldım artık her ay negatif test gördüğüm için 46. Gün olmuştu direkt kan vermiştim bir ihtimal diye 15.6 beta ile öğrenmiştim aynı gün test yaptım silik çizgi çıkmıştı