Kızlar öncelikle özür dilerim böyle bi soruyu sorduğum için. Doktora gitmiştik ve yumurtan çok iyi durumda bu bi kaç günü değerlendirin demişti. Biz de 2 3 gün önce değerlendirdik. Şu an kötü kokulu bi akıntı geldi ve çok fena kasığıma ağrı girdi. Ne olmuş olabilir sizce