Gmoli oğlumda da kızımda da tatlıya düştüm ama sanki kızda daha fazla onun dışında yüzümde çillenme oldu kızda hamilelik belirtisi saha adet olama 3gün kala bulantıyla başladı 12-14 haftalık olana kadar halsizlik baş dönmesi yatmakta kalkmakta zulümdü ama oğlumda nerdeyse çok rahattım. Çin takvimi kadar saçma bilet yok zaten iki seçenek var ya kız ya erkek sallasanız tutabilir 😂 ama bana doktorum dedim belirtilerim oğluma göre çok erken ve ağır geçiyor sanmıyorum cinsiyetten olduğunu sadece bildiğim kız çocuk anneyi çirkinleştirir dedi. Ama ben hala güzelim diyormuşum😂