nur233 Birbenbirbebek geçen hafta gittim doktora 29 haftalık olmasına rağmen kafası 30 haftalık çıktı bir sıkıntı olmaz dedi ama işte anne yüreği hep bir telaş içine giriyor maalesef 😣
Birbenbirbebek nur233 bende ilk baş cok korktum ama söyle düşün kiminin kafası büyük kiminin minicik 🥹 öyle içimi ferahlatmaya çalışıyorum bende 🥹
rumisam Ssaree benimkide çok kilo alıyordu doktorum biraz kuruyemiş falanı absrtmistim ben sürekli yiyordum azaltmam gerektiğini söylemisti sonra normal ilerledi kgsi bebemin 3600 doğdu
Hamileee Birbenbirbebek şekerım sınırsa yedıklerıme dıkkkat esıyorum arada kaçamak olsada ama fazla kılo almasın ıstıyorum
Goktug16 Birbenbirbebek bana bıraktirdi sadece demir ilacını kullanıyorum ilk oğlum 3 800 doğmuştu çok kilo almasın diye sanırım bıraktirdi
Merloza Ssaree genetikle alakalı, benim bebeklerde ilk günden iri gidiyorlar hep. Karbonhidrat ve tatlıyı keserseniz belki bir nebze az kilo alır.