Kızlar dün kontrol oldu ama kendi doktorum değildi o yüzden bugün aradı, son 1 haftada bebeğim hiç kg almamış, şu an hareketleri düzenli kalp atisi da düzenli. Zorla da olsa yemek yiyorum, yumurta avokado peynir, akşamları kesin et tavuk ya da balık gibi şeyler yiyorum. Doktorum pazartesi acil olarak çağırdı.
Sizce neden kilo almamış olabilir ?