Ben de geçen sene yaşadım, sarılık olunca çok üzülmüştüm ama bol bol emzirince toparladı. Sütün gaz yapıyor gibi geliyorsa yediklerine biraz dikkat edebilirsin, ama doktoruna da bir danış mutlaka. Bazen geçici olur, bazen de farklı bir destek gerekebilir. Aklın çok karışıksa bir doktora tekrar görün derim, içini rahatlatır. 🩷