ilooo kızlar 34+5 günlük hamileyim bu hafta ayaklarım özellikle bilek kısmı şişmeye başladı yürürken falan zorlanmıyorum sadece şişlik var masabaşı işte çalışıyorum normal bir durum mu
Burcuilker1 ilooo tansiyon durumunuza baktınız mı hiç benim o haftalar da tansiyondan kaynaklı ödem şişme olmuştu
ilooo Burcuilker1 dün bakmıştım mesela 11-7 çıkmıştı düzenli olarak bakmıyorum ama baktıklarımda da yüksek çıkmıyor
Burcuilker1 ilooo bana ozaman doktorum tuzsuz herşey yenecek ve ara ara kısa. Yürüyüşler yapmamı şstemişti her gün ayaklarımı tuzlu suya sokar bekletirdim he geçiyor mıydı hayır ama rahatlıyordu suyun ğçinde baya