Kızlar 9 hafta 3 günlüğüm. Bugün kontrole gittim bebek dediğine göre büyük 10gün ileriden gidiyor dedi doktor. Adet tarihimi yanlış söyleme ihtimalim yok zaten uygulama üzerinden takip edip başlangıcı bitişi kaydediyordum. İleride sorun olur mu dedim net bi cevap vermedi sadece ultrasonda düzenlememiz lazım dedi. Bu bi sorun mu?