1998- Kızlar hamileliğim den beri kan ilacı içmedim şimdi çok düşük çıkmış siz ne kullanıyorsunuz memnun kaldığınız ilaç var mı
deletedmom43191 1998- yani değerlerim iyidi hep sıkıntı yaşamadım ama bu fertamir toz halinde suya döküp iciyosun tadı çok güzel
1998- mrp2023 o kadar halsizim ki Saglık ocagına bile gitmeye üşeniyorum üşenmekte değil kolum kalkmıyor
Glhayat_54 Kan değerin iyi cıksada hamileyken kullanman sart aslında neden vermedi doktor niye kullanmadınızki. Bebek olduğu için depolar daha cabuk bosalıyor ve size etkisinide gösteriyor. ihmal etmeyin biran önce alıp için