
Kızlar adetim 19u daha 5-6 gün var düzenli olurum , test yaptım yok diye kenara koydum 3-4 saat sonra gölge oluştu kuruma çizgisimi acaba telefonda çok net gözükmüyor gözle daha anlaşılır dikkatli bakınca gözüküyor sağa sola çeviriyorum daha net görüyorum yarın dolgum var acaba ne yapsam