DrElf genelde asansorlu olunca yatak tek kademe oluyor ortada kaliyo yatak ama kademeli olursa ilk baslarda yuksek sonra ayaklaninca en asagi indirip guvrnle kullanilir diye dusunuyorum zaten asansorlu olmasi anne yani bebek icin ilk zamanlarda gerek sadece bilemiyorum dusun dusun😅