ilkayksck 🙄 kızlarr beşik önerilierinizi istiyorum Ne aldınız hangı marka aldınıZ? Şu zamana kadar park beşik almakta kararlıydım ama sallanma açısından emin olamıyorum🤷♀️ Bu çekmeceli beşikler nasıl alan kullanan var mı ? Kac yaşa kadar gider acaba 😌
mervegedik ilkayksck bende park besik alicam canım civilde gördüm sallanabilen ve uzun süre kullanim için uygun
2kizannesi- ilkayksck https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/beneto-bt-490-sepet-besik-anne-yani-hamak-park-yatak-bebek-sepeti-413450048 bunlardan öneririm kesinlikle. Abimin kızında kullandık şimdi ben kullanıcam yeni almicaz 4 sene oldu yeğenim doğalı ☺️ Oturma odasına falan rahatlıkla götürebiliyorduk çok hafif yani. Gayette güzel sallanıyor, tavsiye ederim hem de uygun 👼🏻
Purple 2kizannesi- bunu bnde gordum ve bi turlu karar verememustim bunun ici derin mi?? Cocuk ayaga kalkmya baslaynca nasil kullansli mi
Morcivert061 Kamelya canim geldimi besigin bende instagramda arastirdim cok begendim ama tam karar veremedm tabi
ilkayksck Haticekckkk Deletedmom133 shaha ilahi 🤣🤣 kullanım acısından nasıl olcak bakalım hayırlı olsun canım
Meddythemama Ya bende çok kararsızım. Arkadaş büyüyen eşik almış kullanamıyor yatağını yere atmışşar yerde yatırıyolar. Çoğu kişi uer yagağı yapmış bende 6 ay yanımda yatırıp sonra yer yatağına koymayı düşünüyorum. Montessori yatak yaptırıcam galiba
Fbt ilkayksck ben oğluma altı çekmeceli olan sallanan beşiklerden aldım 60*120 ölçülü 3 yaşında hala yatıyo bir sene daha yatardı gibi ama kardeş geliyo
Deletedmom133 ilkayksck ben 4 çekmeceli 60 120 aldım yatak hediyeli 700 tl verdim yaklaşık 3 yaşına kadar yatar
Deletedmom133 ilkayksck kullamıda güzel diye düşünüyorum geniş içi 2 3 yaısna kadar yatsa yeter bana 😁
mervegedik Annem 400 tlydi en son indirimdeydi indirim siz halide 450 canım web sayfasından bakabilirsin
ozlemturgay https://www.bebekonfor.com/beyaz-fransiz-dantel-uyku-setli-beyaz-karyola-bebek-besigi Tavsiye ederim
Yezdan ilkayksck Merhaba! Cnm bnm de annem bana yaptırdı el yapımı 🥰 sağlam ve kullanılışlı tabi Nisan ayında kullanmaya başlayacaz Allah’ın izniyle prensesimz o zaman geliyor 🤱🏻
ilkayksck Deletedmom133 yanı 3 yası kurtaraa daha me sonrasında buyuyor demı onlar gec odasıda oluyor bıldıgım