Kızlar merhaba size bir soruyla geldim 27. haftama girdim bugün, normalde saçlarım siyah ama ben siyah sevmediğim için sürekli saçlarımı boyuyordum hamilelikten önce en son kızıl renge boyamıştım hamile olduğumu öğrendiğim için boyamamıştım beş aydır saçlarımın altı kızıl üstü siyah yani dibi çıktı dipleri siyah afedersiniz çingen gibi dolaşıyorum Dipleri zaten siyah oralara değdirmeyeceğim ama altlar full kızıl doktoruma sordum organik boya ile boyayabilirsin dedi sizin hamilelikte böyle saç boyama tecrübeniz var mı boyarsam açık alanda boyayacağım zaten ama bir de organik boya Gratis‘te var mı