İdrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum 22 Şubat son regl tarihim yumurtlama günlerini de değerlendirdik bel ağrım var ama enfeksiyondan diye düşünüyorum eğer olursa 2. Gebeliğim olacak yürürken otururken yatarken ara ara kasıklarımda dolgunluk hissediyorum gebelik belirtisi olabilir mi yoksa enfeksiyondan mı umutlanmak da istemiyorum 🥲sizce gebelik belirtisi olabilir mi? Yoksa enfeksiyondan dolayı mı?