Melike3506
Ya şimdi gördüm bu mesajııı, benim de bir gebeliğim olmuştu kalp durmasından kaybettim 6.haftada aslında dediğiniz gibi o zaman hemşireler de öyle teselli etmişti bak ne güzel hamile kalabiliyormuşsun diye🥹 akışına bırakmak gerek ama bu süreç bağımlılık yapıyor sanırım🥹