Aslidmrkl Kızlar 39+2 günlük gebeyim uyandığımda altıma peçete koyuyorum peçete, iç çamaşırım ve pijamam ıslaktı ve jelimsi kıvamda akıntı vardı acaba suyum olabilir mi?
minikbebegim06 Aslidmrkl olabilir haftanız da ileri gidin baksınlar Allah korusun enfeksiyon riski oluyor su geldiğinde