Portakalina merhaba doğum yapmadım fakat Liv hastanesiyle görüştüm sadece doğum için 45 bin istediler gebelik paketi ayıma göre 66 bin fiyat biçmişlerdi tabi sonra fiyatlar değişecek dediler temmuza denk geldiği için :) bende şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum maddi olarak biraz zordayım diye 🥹bi de cengiz gökçek kadın hastalıkları taşınacak o taşınırsa belki orada yaparım diye düşünüyorum tam karar vermedim