Simge0205 Kızlar bebeğin giysilerini yıkıcam bu ortadaki yumuşatıcı kısmı zaten diğer yanındaki dar alan sıvı deterjan gözümü oluyordu hiç kullanmadığım için o gözü bilmiyorum yardımcı olurmusunuz orayamı dökücem deterjanını.
sutlukahve_ Simge0205 soldaki kısımda mavi yer var ya onu indireceksin sola dokeceksn yani sıvı deterjani
cerengeredeli Simge0205 dar alan ön yıkama programının deterjan kısmı. Soldaki büyük kısma dokeceksiniz, üstteki maviyi indirip dökün.
Nanelimon_19 sutlukahve_ ayy evet karıştırdım sildim o yüzden yorumu soldaki mavi yeri indirince oraya dökülüyor benim mavi aparatı farkkı sadece
Simge0205 @“Nanelimon_19”#p36093301 parmağımla gösterdiğim yere sıvı deterjan orta gözede yumuşatıcı dökeyim o zmn değilmş
cerengeredeli Simge0205 kusura bakma ya akşama misafirlerim var hazırlık yapıyorum girmedim buraya göremedim o yüzden 🥹
Simge0205 Balbebek012 tamam canım öğrendim sağol bide hangi programa atmalıyım bende hassas yok narin var bide pamuklu var ama pamuklu 2 saat yıkıyor çok fazla değilmi narine atsam olurmu acaba 1 saat yıkıo onda
Simge0205 Melikeakkc tamam canım öğrendim sağol bide hangi programa atmalıyım bende hassas yok narin var bide pamuklu var ama pamuklu 2 saat yıkıyor çok fazla değilmi narine atsam olurmu acaba 1 saat yıkıo onda
Melikeakkc Simge0205 ben tüm kıyafetlerimi 1 saatte yıkıyorum çok kirliyse önden bi durulama ile çalıştırıyorum sonra deterjan döküp 1 saate atıyorum yada ön yıkamalı çalıştırıyorum. Hiç kir yok pijama vs şeylerse 30 dk ya bile atıyorum kirli değilse yıpratmaya gerek yok
cerengeredeli Balbebek012 bende narin de yok hassas da yok pamuklu da mi yikayayim sentetikte mi yünlü de mi elde yıkamada mi 😂😂😂