Kısaca ben de yazmak istedim. Bebeğim makat geliş olduğu için 38+5 e gün verilmişti. 38+0 da ağrım olmaya başlayınca doktoru aradım. Gel öğleden sonra bakalım dedi. Nst de sancı çıkmadı. 38+0 olduğu için doktor beklemeye gerek yok . Hazırlıklarını yapıp sezeryana alalım dedi. Yatış işlemleri kan alma derken 2 saat sonra ameliyathaneye götürmek için geldiler. Epidural takıldı. Sanırım 2 dakika falan sürdü. Sonda takılıp ameliyata başlanırken ben farketmedim bile. Bebekle ilgili sohbet ediyorduk anestezi uzmanıyla . O arada eşimi de ameliyathaneye aldılar. Bebek çıktı. Sonrasında sanırım 20 dakika falan sürdü. İşlem bitince hemen odaya çıkarıldım . Odaya çıkarıldığımda bebeğim giydirilmiş babasına verilmişti. İlk emzirmede sütüm geldi . Yeterli değildi ama 3-5 güne toparlar dediler. Gerçekten da gün geçtikçe miktarı arttı. Tabiki normal doğum gibi hemen ayağa kalkamadım. ağrılarım oldu. Ama benim gibi zorunlu sezeryan olacak korkan varsa diye yazmak istedim. Ben gebeliğim boyunca burada diğer annelerden güç aldım. Belki birilerine iyi gelir. Herkese sağlıkla bebeğini kucağına almak nasip olsun.