bgndgd bir iki kez daha kan vermen gerekiyor canım. Zaten artış yine az olursa kanaman başlıyor, normal regl kanaması gibi. Sadece biraz daha ağrılı oluyor. Bende yaşadım aralık ayında, korkmayın 🌸 diğer seçeneklere göre içlerinde en iyi senaryo kimyasal gebelik kesinlikle. Kürtaj falan gerekmiyor.