Kızlar 18 haftalık hamileyim. Dünden beri çok kötüyüm hiçbir şey yokken aniden bayılma hissi geliyor elim ayağım titriyor şiddetli burnum kanıyor tansiyonum 3 e kadar düştü sürekli düşük bugün 4 e randevu aldım ama bebeğime bir şey olmasından çok korkuyorum böyle bir durum yaşayan varmı