elacevik Kızlar 34+5 olduk bugün ve doktor kontrolümüz var. Fakat kadıklarımda karnımın alt kısmında regl ağrısı gibi ağrım var ve bacaklarıma vuruyor. Nedir sizce bunun nedeni var mı yaşayanınız ?
Marryy elacevik bende 38 haftalık oldum bir haftadan beridir bu ağrıları yaşıyorum vücut kendini hazırlıyor
E_T elacevik 37+1 im nerdeyse 3 haftadır aynı ağrıyı çekiyorum 1 hafta önce 3 gün şiddetli çektim oda baş aşağı dönmüş ama tam kanala yerleşmemiş doktorda gayet normal bu haftalarda dedi ama doğum da heran olabilir hazırlıklı ol dedi baklm bekliyoruz hayırlısı ☺️
elacevik deletedmom43191 Bende öyle tahmin ediyorum ya başı dönüyor ya da yerleşme ağrısı sanırım ama internette etken doğum belirtisi de yazmışlar