Merhaba kızlar 23 haftalık hamileyim. Bi hafta önce diş ağrısı yaşadım ve iltihaplı apse yaptı . Boğaz ağrısıda oldu ama çok değil. D.r antibiyotik yazdı. Fakat şuan ağrım yok apse indi. Hafif boğaz ağrısı var ama durulmayacak gibi değil. Sizce ne yapmalıyım içeyim mi? Yoksa crpye baktırdıktan sonra mı içeyim. Boş boşuna kullanmak istemiyorum