Merhabalar, progestanı fitil olarak kullanıyordum. 37+6dayım birkaç gün önce bitti. Doktorum sağlık sorunları sebepli randevuyu birkaç gün ileri aldı. Sorum şu, vajinal yoldan aldığım fitili ilk zamanlara göre daha kolay atabilmem açıklığım olduğunu gösterir mi? Yoksa artık el alışkanlığı mı? Tamamen el alışkanlığı olduğunu düşünmüyorum ama…