Ne yapsam düzelmiyo daha da azalmış suyum hastane ortamı beni çok geriyor daha kötü oluyorum burda hareketleri yoğun hissediyorum nst de sancım yok tahlillerim iyi bebeğe giden oksijen kan akışı Herşey iyi ama suyum az diye beni burda tutuyolar nolur bilen biri bişey söyleyin 😔bu su azlığında bişey olmaz mı yani ne bilim ağrı falan illaki bi bişey olur yani ama ben iyiyim beni hastane de tutuyolar napıcam