Elis27 Visneli1so-s bu haftalarda cinsiyet de yanılma oldukca fazladır en iyisi 16 dan sonra cinsiyet sormak ve öğrenmek istemektir diye düşünüyorum değişmemesi açısından . Bazen yanılmalar olmuyor ama olanda çok fazla bu haftalarda.
gurbette_bir_anne Visneli1so-s evet erken dedi bacak arası tam gelişmemiş, iki haftaya net belli olur dedi
Eymenkuzusu Visneli1so-s ikili tarama yaptrdin mi ense kalinligyla burun kemigine baksrken soyluyorlar bazen cinsiyetini
Visneli1so-s Eymenkuzusu evet bugün kan verdim ense kalınlıpını sordum normal dedi sonra birden kendi dedi cinsiyeti söylimmmi tahmin dedi kesin deil tamam deidm tahmininiz yazarmısınız o şekilde
Visneli1so-s Elamomy evet baktınız zaten bakanları etiketledim bende doktor öyle söyleyince fikir almak istedim kızdan erkeğe döner de erkekten kıza dönermi tekrar sizce kesimli konuşmadı
Elamomy Visneli1so-s degısen oluyo Ben resım ıstemıyosam tahminim hep aynıdır Sadece emın olamazsam resım isterim