Kızlar 6+3 te gittiğimde yuvarlak bir keseydi kalp atışı da duyduk karından ultrasonla 120lerde, ama 7+1 de gittiğimde tekrar kese uzamıştı bi tarafa fotoğraftaki gibi, doktorum normal çevresindeki zarda sıkıntı yok dedi, çok küçük kanama alanı var ama çok önemli değil dedi. Kesenin şeklinden tedirgin oldum doktorum çok pozitif biri sağolsun ama insan boşa ümitlenince de çok kötü, kesesi böyle olan var mıydı aranızda
