sedakiz 6 aylık hamileyim. İlk hamileliğimde hem çalışıyodum hem kışa denk gelmişti tayt ve üstüne uzun bişiler giyip işe gidip geliyodum. Şimdi ne gşysem bilmiyorum. Bayram için neler aldınız sadece bayramda değil aslında günlük giymeye güzel bişiler arıyorum
Edafmo sedakiz tesettürlüyseniz elbise en rahatı olur. Ben pazarium ve lcwadan elbise aldım göğüs altı kemer siz lastiksiz otırtmasız olanlardan
5_erkek_annesi sedakiz ben hamile tulumu bide pantolon alıcam üstüne hamile tşörtleri hem bayram için hemde dışarıda gezmeye doktor için iyi olucak Eski kıyafetlerim olmuyor
Yogurtlupilav sedakiz ben hep kendi bedenimden büyük normal insan kıyafeti aldım. Hamilelik kıyafetlerine alışamadım bir türlü ya 😁
Asilzedemom Edafmo LC de ben bulamiyorim tesettürluyum hep boyu kısa ilk gebeligimde elbise almıştım LC den altına bot giyince ortuyordu ama bu sefer hem hamileliğimde memlekete olucam hemde doğumdan sonra ondan önü düğmeli elbise bakıyorum ama inşallah bulurum
Edafmo Asilzedemom lcwanın modest kısmındaki elbiseler kısa oluyor. Size tavsiyem lcw grace kısmından bakın oradan aldığım elbiseler normal boyda oluyor boyum 170. Eğer 40-42-44 bedenlerdeyseniz pazariumda önü düğmeli çok hoş modeller var uygun fiyata ben daha büyük neden olduğum için istediğim gibi bişey bulamadım🥲
ikibebisannesii_45 Asilzedemom trendyolda Asel hijab moda var. Aşırı güzel takımlar var. Ben bir tane etekli beğenmiştim ama her bayram etek elbise giyiyorum diye gömlekli aldım. Benim aldığım tükenmiş. Bakabilirsiniz
Asilzedemom Edafmo benim bedenim suan ne bilmiyorum çünkü 27 haftalık oldum hamilelik kıyafeti almadim oğlumda esiftkan takımı vardı onu giyiyorum bide standart beden elbisem vardı ama onu düğme değil kumaş yakıyor o zaman 3 tanesi 100 lira olandan aldım emzirirken çok sıkıntı yaşadım ondan tunik pantalona dönmüştüm şimdi bir tane bayramda giyebilecegim olsa yeter bana ama kilo 74 boy 1.60 l mi xl mi xxl mi onu bilmiyorum
Anonymouse Günlük giyebilmek için siyah düz bir elbise aldım, ben de 27 haftalık oldum karnım çok az çıktı şimdilik idare eder beni diye düşünüyorum ilerleyen zamanlarda havuç pantolonlarım var göbek altı yapıp onları giyerim diye düşünüyorum 🙈
Begm_01 Annekuzusu06666 beden var ben 52 beden aldım resimde ismi yazıyor sanırım trendyoldan aldım ismini yazarsanız çıkar yoksa gene paylaşırım ben
Annekuzusu06666 Begm_01 çok beğendim benimde 10 haftalık oldum ama karnım biraz erken belli olmaya başladı bol şeyleri seviyorum zaten