Nerm7n normal yada sezeryan demek hic ama hic dogru degil birini ovup birini batirmakta dogru degil onemli olan bebegin ve annenin saglikli bi sekilde dogurmasidir ben sezeryan dogurdum oglum iri oldugu icin ama hep sezeryan ocu gibi aksedildi hic bi sekilde kafaya takmadim dogumuma gule oynaya gittim cunku her ne olursa olsun sonunda ogluma kavusmanin mutlulugunu yasicaktim ve sezeryandan ciktim hicte korkulacak bisey olmadigini gordum eminim normal dogumunda sezeryan gibi zorluklari avantajlari hatta dezavantajlari vardir oyuzden kimseden etkilenmemek gerek