Kızlar şükür pozitif oldu gebelik var 2 hafta sonra kalp atışına gidicem hayatıma normal devam etmeli miyim yoksa uzanmalı mıyım ben evde hiçbir şey yapmıyorum suan ama normal hayatıma da dönmek istiyorum sizler pozitif haberini aldıktan sonra gebelikte nasıl davrandınız