Gayeluna Kızlar selam çatlatma iğnesini vurulduğum günde dahil 11. Günüm bugün lavaboya gittiğimde pembe çizgi şeklinde geldi peçeteye regl lekelenmesi bu kadar erken başlar mı veya yerleşme olabilir mi ? Bilgisi olan var mı