Merve3009 Maalesef Çam sakura şehir hastanesinin azizliğine uğradım asla bir daha ayağımı bile atmam o hastaneye bir günüm zehir oldu resmen üzüntüden ertesi gün cerrahpaşa murat dilmener perinotolojiye randevum vardı çok şükür çam sakuranın verdiği ölçülerle aynı çıkmadı 5.8 çıktı hiçbir promlem olmadığını söyledi