Lina1302 ben Bilkent takipliyim tek sıkıntısı her zaman aynı doktordan randevu alamıyorsun bazen açıyorlar bazen açmıyorlar en başından beri 3 kere aynı doktora gittiysem 4.de farklı domtora gittim mecbur zamanı geçiyordu çünkü diğer doktoru beklesem. Şimdi 33 deyim Özlem hanıma gidiyorum fotoğraf falan vermiyorlar zaten istemediğin sürece bazen istediğinde de vermiyorlar ama doğum için çok güzel hastane diyorlar rahatlık konfor açısından