Ozbilcan ne kadar olumsuz düşünürseniz kendinize çekersiniz, bende boş gebelik dış gebelik ve kalp durması yaşadım hepsinde de ya öyle olursa dedim ve öyle oldu çok üzüldüm şimdi tekrar hamileyim yani bırakın düşünmeyi burda ki olumsuz olan hiç bir yazıya dahi girmiyorum bu da mı beni buldu dememek için, en güzeli düşünmemek yapabiliyosanız sürekli pozitif düşünün hatta